5 Temmuz 2013 Cuma

Boğaziçi'ne Giriş - Kediler

(Kişisel yorum içermekte..)
  Onlara tam olarak memeli canlılar demek yeterli olmayacaktır. Onlar Boğaziçi'nin , özellikle Güney Kampüs'ün, exchange ve de kedi-sever insaları tarafından şımartılmış, gözleri doymak bilmeyen, insan tekme ve tokatlarından kesinlikle korkmayan, sırnaşık, size ağız tadıyla iki lokma yemek yedirmeyen vb. yaratıklardır.
  Açıkçası benim gibi kedi sevmeyen ama nefret de etmeyenler için Boğaziçi dünyanın ve hayatınızda alabileceğiniz kararların en kötüsüdür. Ben hayatımda böyle adaptasyon geçirmiş hayvan görmedim. Evrilmelerine az kalmıştır.
  Daha geçen gün TB'de (Fen- Edebiyat Fakültesi, ki benim gözümde Güney'in en havalı binasıdır.) Math dersine girmemize dakikalar kala tam olarak bir kedinin, sonradan öğrendim ki o sınıfın müdavimi imiş, saldırısına uğradım daha doğrusu sırt çantam uğradı. Kedi tüyleri hala çantamda bulunmakta, kanıt.
  Mutlu mesut sandviçimi almış yiyor idim sınıfta. Tam o sıralarda Garfield bozması bir kedi ahkam kese kese yürümekte iken, sandviçteki salam kokusunu almış olacak ki aniden kafasını bana doğru çevirdi. Aramızda yaklaşık 1,5 metre vardı. Ya da yoktu olayın şoku ile hatırlamıyorum bile.. Kediyle göz göze geldiğimiz anda anladım ki o sandviç bana yar olmayacak. Dedim anasını satıyım sana da vermicem o sandviçi.. Sardım, sarmaladım, çantamın içine koydum. Çantayı da kapadım ve yere koydum. Kedi oradan bir açıldı, koştu geldi kafasını çantama sokmak için yapmadığı kalmadı. Ve en sonunda kafası çantamın içinde , vücudu dışarıda bir oraya bir buraya koşturmaya çalıştı hayvan, ama sadece yerinde debelendi durdu. Ben tabi çığlık atarak ayağa fırladım. İnsanlar yetişti ama kör olasıca kedi aldı sandviçimi gitti. Neyse benim için önemli olan zaten gitmesiydi. Ders başladı ama ilk on dakka ben kedinin etrafta olması paniğiyle pek bir şey dinleyemedim ki kediyi an çomağı hazırla misali kedi tekrar çantamın önünde bitiverdi. Tam " Ya lanet olsun yine mi sen geldin?" dedim ki hoca gözlüğünün altından bana doğru bir bakış attı, sanıyorum üzerine alınmıştı ama neyse ki kediyi farketti. Yanımdaki arkadaş ise kedi ikinci bir saldırı yapmadan çantamı alıp yüksek bir yere koydu. Minnettarım hala..
  Sonuç olarak kedileri, özellikle buranın kedilerini sevmiyorum. Ön yargı oluşturduysam ne mutlu :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder